Організація ефективного дистанційного навчання – це новий виклик, який стоїть перед освітою України. Як забезпечити якісне засвоєння навчального матеріалу, сформувати необхідні сучасному студенту компетентності, які методи і форми найкраще використати – ось питання, які сьогодні стоять кожним викладачем. Свій підхід до розв’язання цих проблем продемонструвала викладач дисципліни «Електротехніка і електроніка» Вікторія Олександрівна Кравченко під час проведення 25 вересня 2024 року  лабораторної роботи на тему: «Змішане з’єднання резисторів». Заняття проводилося в онлайн-форматі. Для виконання практичної частини лабораторної роботи представлено віртуальну лабораторію PHET. 

Викладач  забезпечила чітку організацію проведення лабораторної роботи: перед проведенням лабораторної роботи надала посилання до віртуальної лабораторії PHET, в результаті чого студенти паралельно на своїх пристроях виконували лабораторну роботу; повідомила тему, мету та завдання; провела інструктаж про хід виконання роботи; зорієнтувала здобувачів освіти на кінцевий результат лабораторної роботи. При проведенні лабораторної роботи Вікторія Олександрівна враховувала майбутню спеціальність студентів, наголошувала на практичну спрямованість матеріалу.

Протягом заняття студенти проявили активність,  спільно з викладачем визначали мету та мотивацію своєї навчальної діяльності, опрацьовували новий матеріал та підводили підсумки роботи.

Реалізована структура лабораторної роботи відповідала її типу, всі компоненти заняття були пов’язані між собою логічною послідовністю і забезпечили його дидактичну цілісність.

Знання та вміння, отримані під час виконання завдань лабораторної роботи, здобувачі освіти зможуть застосувати під час своєї професійної діяльності.